Testweek avklarat och sjukdom

Hallådär! 
 
Var ett bra tag sedan jag skrev här sist. Har hunnit hända en hel del. Har första testweek avklarat och det gick sådär. Fick ganska dåliga resultat men det är bara att se till att förbättra sig, antar jag. Annars har jag hunnit att umgås med Alex en hel del. Förra helgen var vi på bio med hans systrar och deras respektive. Vi såg Catching Fire, riktigt bra trots att jag bara hade snabbspolat igenom ettan lite snabbt innan vi drog till bion. 
 
Förutom dåliga resultat på testweek så är mitt liv kanon, om vi då bortser från att jag har lyckats dra på mig en njurbäckeninflammation och inte får gå till skolan på hela veckan. Har haft ont i stort sätt hela helgen så jag och Alex åkte in till akuten i Västerås igår eftermiddag efter 3 (!) samtal med 1177. Skönt att vi fick åka in, men vi behövde vänta i 5-6 timmar. Fick i alla fall reda på vad felet var och fick antibiotika utskrivet så vi får se om det blir bättre, vilket jag verkligen hoppas på. Har haft ofantligt ont i ryggen och magen så det är skönt att veta vad det berodde på.
 
Sitter nu i sängen hos Alex och tittar på när han spelar Xbox, har chillat hela dagen och försökt vila upp mig så gott det går. Måste dricka jättemycket vatten och bör helst inte äta godis, men det är svårt när vi har en stor skål med godis precis bredvid sängen... Menmen, på torsdag bär det av mot Uppsala för att packa om väskor osv, för att sedan åka direkt hem till pappa och spendera resten av veckan där. Ska blir skönt då jag inte har träffat dem på länge och skönt att slippa vara själv eftersom jag förmodligen inte kommer vara helt kry då. 
 
Vi höres!
Jonnis 

RSS 2.0