Tumblr inspirerar mig

 

 
~
 
What about going on a trip, just you, me and whe world? 
 
 

Du.

Du.
Jag kan inte förstå hur jag har turen att få känna en sådan person som dig. Du är så unik och vacker, trots alla saker som gör dig osäker, alla dina komplex. Varför kan du inte se det? 
 
I mina ögon är du vacker precis som du är. 
 
 
 
 

Rīta vējos nokrīt zemē lapa pēdējā, nekā un mums vairs nav nekā.

Tidigare idag kom jag hem från Riga, åkte dit med pappa. Tog en del bilder så tänkte passa på att ladda upp dem här eftersom jag har fixat dem osv. Hade det trevligt, mestadels på båten då det var trist och regnigt när vi väl kom till Riga. Gungade massor första natten men jag överlevde natten tack vare mina sjösjuk/åksjuke-piller eller vad man kallar dem. Anyways, pics incoming. Enjoy. 
 
He's lost!
Vår "guide" som bröt på ryska och pratade om arkitektur 
Vet att den är oskarp, brusig (eller vad man säger) osv, men jag gillade det!
 
Väljer att avsluta med en tråkig bild på blommor vid en vägg, pussbai!
 
 

You're like the wind, I'm like the rain.

Hade lite tråkigt på kvällskvisten så jag bestämde mig för att sätta mig i fönstret och fotografera lite. Fick till några bilder åtminstone, var så sjukt längesen jag fotograferade.. Men kunde inte bestämma mig för vilka versioner osv som blev bäst så det kommer både dubletter och liknande bilder nu, menmen! 
 
 
Posshaj.
 
 

Gotland

Godkväll. 

Sedan ungefär en och en halv vecka tillbaka har jag befunnit mig lite överallt på Gotland. Åkte dit med låtsassyster och hennes pojkvän för att umgås med hans familj och hans vänner. Följde med dit förra året också, så sjukt roligt. Vi drog i alla fall ut till den lilla sockeln Stånga för att festa och titta på pärk under Stångaspelen. Vi var där i 5 dagar (tror jag) och det var absolut värt allt! Spenderade mina dagar och kvällar med helt underbara människor och vädret var fantastiskt. Kan det bli bättre? Förutom att jag drog på mig en förkylning sista dagen och ännu är förkyld så är jag glad och lycklig över att ha fått spendera ännu en sommar där. 

Idag har jag rest i 8 timmar, är helt slut men kan inte mana mig att sova. Kanske ska slå mig till rätta för att påbörja läsningen av den sista boken i Fifty Shades trilogin? Vi får se. 

Puss.

RSS 2.0