We'll make it in time

Hallådär. 

Ynka två dagar utav skolan har passerat, har haft turen att få sluta innan tre båda dagarna så har fått mycket tid till annat. Har även tagit mig i kragen och köpt en ny väska då min kånken var på tok för liten och oergonomisk (heter det så). Så jag köpte någon väska på IKEA som föll mig i smaken, men samtidigt är skön och rymlig. Stort plus! Har fått hem miljontals papper, nästan, samt fetaste böckerna från kemin och biologin. Trots detta så är jag ovanligt taggad på plugget, how come? 

Alla i IB12 är fruktansvärt förvirrade hela tiden då det är två olika block i många ämnen och ingen riktigt vet vilket block de tillhör, men tror det är ordnat nu efter två dagar. Mitt schema är faktiskt rätt så bra, trodde jag skulle gå till fem flera dagar i veckan men det visade sig att jag bara går till fem på måndagar och vissa torsdagar, sjukt skönt!

Nu ska jag återgå till plugg, ska ett litet stycke om någon fråga i Theory of Knowledge och sedan läsa lite kemi. 


Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0