Födelsedag och testweek

Idag var minsann ingen vanlig dg, för idag var min pojkväns födelsedag! Han fyllde hela nitton år. På fredag bär det av till honom för att fira honom lite med hans syster och hennes pojkvän, ska bli jättemysigt!

Annars så hade jag mina första två prov på testweek idag. Det gick sådär kan jag väl säga, men ändå helt okej vid närmare eftertanke. Var meningen att jag skulle plugga matte stenhårt när jag kom hem, men läste Descartes första två meditationer istället och somnade sedan och vaknade för ungefär en halvtimme sedan. Inte det bästa valet jag gjort i min livshistoria, men ack, så skönt det var. 

Nu ska jag läsa igenom matteboken lite, för att sedan försöka återgå till min skönhetssömn. Både matteprov och filosofiprov står på schemat och jag önskar jag var bättre förberedd, menmen.

Godnatt! 

Kommentarer
Postat av: Fatma - Grafisk designer

Kul med födelsedag :)

2014-04-27 @ 18:07:59
URL: http://fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0