Let me live that fantasy.

Goddag. 

Det var ett tag sedan jag skrev här. Har hunnit ha ett helt höstlov. På fredagen när höstlovet började kom Alex till Uppsala. Vi chillade, gick runt och kikade på stan och gick på teater. En politisk satir blev det, hade sett den en gång tidigare men kände att det kanske skulle vara något för honom så fick honom att gå med på det. Vi var väldigt kulturella den helgen, sedan följde jag med honom hem och stannade där tills i torsdags. Mysigt som bara den, bästa sättet att spendera sitt lov på enligt mig. De resterande dagarna har jag gjort absolut ingenting på, förutom torsdags kväll då jag kollade på Captain Phillips på bio med min pappa. Asbra film! Har precis städat klart rummet och ska börja göra mig klar för hemfärd. Noll tagg på skolan och mår inte hundra procent bra idag, men hoppas det blir bättre snart. Nu väntar plugg, plugg och åter plugg i veckan. Har testweek om två veckor och det känns åt helvete, ska dock försöka göra det bästa av situationen. Är inte hela världen om det går sådär. Nu ska jag chilla den sista stunden innan jag börjar min resa hemåt, hörs!
 
 
Vi gick på bio och såg Gravity på tisdagen, grymt bra film!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0