Pannkakor och produktivitet

Tror det har slagit slint i mitt huvud eller någonting. De senaste timmarna har jag varit riktigt produktiv. Har läst över 200 sidor i diverse böcker vi läser i skolan, vikt tvätt, vikt om alla kläder i garderoben, ätit pannkakor (varför det nu skulle ses som produktivt, det vet jag inte..), städat upp allt på rummet och grejat. Är väldigt förvånad då jag oftast tar varenda tillfälle jag har till att lata mig. Vad har hänt? Har jag gått och blivit sjuk? Tror att helgens tankar kring rutiner och så fick mig att tagga till ordentligt så nu har jag planerat i stort sätt hela min vecka, otroligt skönt. 

Ligger nu nerbäddad i sängen och är redo att sova strax. Hoppas att jag somnar snabbt så att jag hinner få många timmars sömn. Det är skönt att jag inte börjar förrän halv elva imorgon eftersom det innebär mer sömn, helt underbart. Kanske läser något kapitel ur sista boken i min favvotrilogi, 50 shades. Haha! 

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0