Sjukling

Cha. 

Har lyckats dra på mig ännu en förkylning, lyckat. Att bo som i ett kollektiv där man delar kök med runt 30 andra personer så är det inte alltid lätt att hålla sig borta från virus. Allra minst när jag har så dåligt immunförsvar, hm. 

Har haft en bra helg, bortsett från att jag varit förkyld i stort sätt hela helgen. Åkte till da hood utanför Västerås och chillade hela helgen med gosbollen. På lördagen for vi in till Västerås för att se The Conjuring. Har ingen aning om hur jag vågade, men tydligen så gjorde jag det. Fy satan vad läskig den var, men jag överlevde! Var fortfarande sjuk igår kväll så stannade ännu en natt och kom hem på eftermiddagen idag. Valde att köpa med mig lite sushi hem för att jag hade ett sådant enormt sug efter just sushi. Så jag avslutade kvällen med lite sushi och snack med Rut på hennes rum. Gullisen hade minsann gjort te och köpt mitt favvo-vaniljhjärta åt mig, åh. 

Nu ska jag läsa filosofi eller Fifty Shades och sedan sova ut ordentligt för att ladda upp med massor utav plugg imorgon. 

Godnatt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0